Thursday, January 01, 2009

Epy nEw yEar...


slamat tawon baghu... kejap je dah tawon 2009 kan.. tawon ni umo aku dah 26 :(( kejap nyer :(( btw, hope dis new year will bring me luck and happiness ever after... ape azam tawon baghu aku eh... aku igt azam aku sbnrnye tawon ni aku nk kawen :)) kalo ade orang datang masuk meminang, aku on jer... awwww... maleww lak anak daghe ckp camni :))

azam tawon lepas alhamdullillah dah tercapai.. azam aku tawon lepas nk sambong masters... and at last tercapai gak hajat aku nk sambong blaja... jadi, sempena azam aku yg lama dah dimakbulkan tuhan, dan sempena tawon baghu nih, aku harap sgt aku dapat abiskan masters aku nih dan bekerja seperti biasa semula dengan gaji rm3000++... insyallah... kalo still ade rezeki aku kat SONY, xkan kemane...

pergh.. apepun...yg penting aku kene abiskan masters aku dulu :(( tuk dapat gaji tuh simpan ar tuk azam tawon 2010 lak... hope gak tawon ni aku leh bejaya kumpo duit sebulan rm200 dalam bank..isk.. nak belanja senang jer..nak dapat duit bukan la main susah... dan azam kedua terbesar aku adalah tuk menguwos kan badan aku yg betambah2 montel nih... sumer baju x muat dah :((


Oleh itu, dengan rasminya saya mengumumkan...pada tawon 2009 ini dengan tempoh 1 januari 2009 sehingga 31 december 2009, saya telah pun mempunyai DUA misi terbesar tuk dicapai iaitu:-

1) Grad Masters in Accounting <<<< dengan kelulusan yg cemerlang...

2) Kuwoskan Badan yg Montel nih bagi comey skit.....

amin.....


0 comments: