Saturday, January 17, 2009

my oPiS



ni Gamba aku tgh berangan jap... hahaha...

nie gamba katner aku tetiap ari pagi ngan petang kene punch card... tp selalunyer rajesh ar banyak tlg aku punch dari aku punch snd..sbbnyer aku xpenah nyer awal dtg opis :((












Nie gamba opis aku... meja tempat dimana aku dok dalam bilik aku...tempat ni strategik sgt tuk lepak2 n tido.. dan chatting gak..wakakka..



Nie lak katner buku2 dan file2 aku ditempatkan... huhuhu...










Nie ar kasut yg aku susun kat opis aku...aku gune kan kasut2 tuh hanya tuk meeting ye... tp selipar tuh lak aku gune tuk pegi ngan balik opis, tuk gi mengajar... tuk sumer la... kih kih kih... sempoi x :))wakakkakakka....
dan last skali..ni tempat duduk aku... dan dibawahnyer adalah tempat aku landing dikala buhsan n ngantuk..wakakakka... besh woo tido.... xde owang nampak ngan xde owang kaco =))

1 comments:

myQza said...

opis maCAM HOTEL.. nak mengajar ke nak tdo ni..?