Tuesday, January 13, 2009

tAg ?!!!?

adehla =)) kene tag lak =)) saba je la:)) disebabkan kene tag, so jawab je la... pade kak ayu mo kak tedi, apsal xpanjang lagi soklan die =)) wakakkak...meh den jwb meh :))


1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di bawah untuk diletakkan di blog anda.







seksi lak gamba deh =)) pun bayang kan den posing camni dalam gamba tue.. awwww :))

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda


har...award ker :)) dapat menatang nih dari 2 hakak-hakak ku :-w ntah ape menatang ni tak tawla:)) tetibe bukak blog nih kene jawab lak :))

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

fakta atau hobi :-? nape 10 jer :)) 30 pun blh jer :))

1. Nama saya Noreha binti Ismail, Lahir kaT tAiping Perak, mEmbesar kat KL, dan skrg nie dok kat shah alam...

2. Anak sulong dari 2 beradik...mak ngan ayah dpt sepasang..aku ngan adek lelaki ku...

3. Tawon nie 26 dah :(( tp nape still ghase cam umo 21 har... hadoila...ni dah wajib kawen nie...

4. sekarang keje Lecturer aja akaun kat International University College of Technology Twintech kat Bangi...Tengah pursue Masters in Accounting kat UKm dan Jadi chekgu Kat Pusat tUsen KCM kat Saujana Impian aja akaun gak.

5. Skrg dok kat Bangi tingkat 4... dok ateh bukit... sO leH skoDeng oghang depan bLok lepaK2 sambil makan koci...

6. sKrg Ni tgH kEje nK carIk keje gaji 10 ghibu sbb naK belI kapal terbang.. ade sesapa nak offer x...im ebelebel emedetli...

7. benda yg baik pasal aku - aku sangat peramah...baik ati...suke senyum... suke tlg oghang.. penyayang...caring... segala benda2 yg baik la sumer ade kat diriku ini :x

8. benda yg aku suke wat - suke sgt2 wat cyg aku maghah =)) bile die maghah baghu lomentik :))

9. azam tawon baghu.. nak kuwos kan badan yg dah sah2 gomok nih... cyg aku dah start komplen :(( bencik...mencik...hencik :((

10. cita-cita - tingin nak kawen skrg gak.. sbb dah tahap wajib kawen dah nih... pehtu nak ade baby...tp xmo baby yg kuat nanes... pehtu nak ade umah besa...pehtu nak ade kete besh.. pehtu nak ade owang gaji... pehtu aku xmo keje... bia cyg aku keje sowang =)) kesimpulannye..korang sumer tlg doakan cyg den kaye dan murah rezeki eh supaya tecapai hajat den nih =)) :(( =))

11. sensitip...

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

* kak ayu <<<<<<>

* kak tedi <<<<<< ni ="))">

har..10 horang mane nk caghi :(( nanti2 la hapdet sok den tambah name...

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan “anda telah di tag - sila layari blog ______ untuk mendapatkan award anda”

okeh..Done =))

0 comments: