Thursday, January 08, 2009

Im NobodY!!!!!!!!!!!!!

arini kan...aku rase sedih sangat...rase sakit gak..sakit sgt2... dah lame aku tak rase camni.. tp arini aku nanes lagi.. sbbnyer aku kene marah :(( salah aku ker eh... ape yg jadi arini salah aku ke :(( napela asyik die salahkan aku jer... die tak fikir ke dr mane puncanya... ntahla... yg penting aku rase sedih sgt... aku tak taw nak wat ape.. aku terus balik shah alam.. sbbnye situ je aku leh rase tenang and belakon hepi... biarla..hanya tuhan yang tahu... yg penbting aku dah puas nanes arini... and aku realize kelemahan aku... yG aku adalah nObody... biarla..tuHan taw...

so..ape lg aku nak citer eh... hurm.. semalam aku geram tul ngan cyg... sibuk tak abis2 main game..dahla tido dari ptg sampai kat kul 12... nk kejut ajak makan pun susah...pastu lepas makan, leh lak die main game.. ape aku cakap sumer die buat bodoh jer... baik aku xyah ade kat tepi die... bosan tul... slalu je camtu..asalkan dah dapat main game, mesti tak igt dunia nyer.. keje die pagi gi kelas, balik kelas tido...pehtu bangun main game..pastu sambil download movie ke ape ntah.. pastu tido lg sampai esok...rotate lg benda yg sama... hadoila... bile masa die blaja? bile mase die studi? sumer tuh kan ke tuk mase depan die? tuk aku ker? huh... eeeeeeeeeeee... sumpah aku geram sgt...

pagi tadi aku still geram..tp aku wat bodo jer.. smp die sms aku ajak pg makan. tu rase besalah la tuh baru nk ajak aku lunch.. kalo x sebelum ni kalo die dah jumpe kawan die kat kolej, ade ke die sms aku ajak lunch..hohohoho....betuah la idop aku kalo camtu... then masa blk, byk kali aku ty die..abis kelas kul bape... die ckp die xtaw... bukan sekali aku ty...byk kali!!!!!!!!! jawapan die still xtaw.. yg die jawab lg, maybe kul 430 kot... kite xsure... so aku mmg dah malas nk balik umah sbb nnt nak x nak kene trn punch out...so aku dok org sorg2 cam org bodo kat opis tuh... bygkan dalam bilik tuh ade 8 org, aku sorg jer ade dalam tuh... sbb student aku cuti smp bulan 2.. huh... apela malang arini... dengan henpon cam babi asyik kong jer bateri die... naseb ade broadband leh msg2... tp sbb tu jugak la benda ni jd...ahaksss...

ntahla...malas aku nk taip.. yg penting aku tersangat la sakit ati... dah la tuduh aku wat die cam org bodo..tuduh aku wat die cam bola.. salah aku ke? kete aku ade kat bawah kan? susah sgt ke tgg aku kejap? dtg jenguk aku xde kat bilik, pastu terus salahkan aku ker tanpa tanya ape aku wat n mane aku pegi? suck ar...geram paham tak aku geram... mulut die kalo ikut lagi busuk dr mulut aku.. tuduh org tanpa usul epriksa..dah tu tak percaya lak tuh kat aku... ape aku dapat kalo aku tipu die? ape gune die dgn aku kalo die tak percaya kat aku harrfrr!!!!!!!!!!!!!!! jawab la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huh......aku bosan taw tak... bosan... kalo tak suka..blah ar... jgn wat aku sakit ati... aku takde perasaan ker....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

ilang saba aku... sumpah demi allah aku dah try buang rasa baran aku nih... tp tiap kali tuh la aku di uji... ape salah aku!!!!!!!!!!!! kat mane salah aku!!!!!!!!!! sape nak paham aku????????? nape xde org nak paham aku... paham tak arini aku rase sakit sangat... sakitttttttttttttttttttttt..

arini suemr xjadi.. xjadi gi klcc..xjd gi maxis.. sumer la... aku blk jer umah, bukak baju terus tido... tejaga kejap... tido lg... then skrg baru kul 2 pg then aku xblh tido lagi!!!!!!!! haram tul la... aku lapa :( aku makan tghari td jer :(( aku xde mood nk turun bawah makan.. kang diuorg mesti tanya nape mate aku bengkak... ape lg aku blh buat...still macam dulu bile aku dah sakit ati sgt aku mesti nanes... sampai aku puas...sampai aku tetido... then skrg aku lapa..hadoila... tekak bengkak lagi... strepsil dalam kete lak.. aku dah rase aku telan darah jer ni...mampusla... tetibe aku rindu kat die :( die xpenah marah aku :(( mane die eh... aku windu nk cakap ngan die:( die dah lupekan aku kot :) hahaha..padan muke aku...

skrg tgh ujan...tetibe aku tingat madah die dulu tuk aku...bile ujan turun..kite kene lepaskan perasaan kite biar air ujan tuh bawak sumer kedukaan kite...biar lepas ujan benti, dah xde lg kesedihan dalam diri kite... dan kite doa la yg moga pelangi tuh muncul lepas ujan wpun sekejap.. sbb pelangi tuh leh teman kite tuk tesenyum walaupun cuma sekejap :( for now and at dis moment.. i really cannot lie to myself that i really miss him :( sgt2 :( moga awk sentiasa hepi dan bahagia disamping org yg awk syg...

p/s :- entry ni aku nak save dalam blog private aku.. tp cam haram jer bile password die kate salah.....aaaaaarghhhhhhhhhhhhhh..bengang tul aku arini...sumer tak kene... whatever it is.. dis is what i fell dis moment...deeply truely from my heart.. im really frust today...sedih..sakit...rase cam budak bodoh..rase cam budak gemok yg lembab...rase cam hina sgt... rase cam menyusahkan dan membebankan org lain... life is suckzzz... really suckzzz.. damn it!!!

1 comments:

Ayu said...

sonang jo.. bawak mengucapp..

aminn..