Monday, December 29, 2008

aWaL muhAraM

sLamat thn baghu tuk diri aku... arini 1muharram = 29 december ... sekali lagi aku diberi peluang oleh tuhan tuk meneruskan idop nie... ape yg pasti, moga hari2 mendatang lebih ebrmakna dalam hidop aku dgn kehadiran insan2 yg aku syg... harap sgt benda2 yg menyakitkan tuh pergi jauh... walaupun owang ckp, perkara yg menyakitkan tuh sbnrnye mematangkan kite...tp aku taw aku blum cukup kuat tuk terus berdiri menongkah sgala kesakitan tuh..

arini aku cuti... satu malaysia pun cuti ar :p semalam aku tido kul 6pg... so arini aku bgn kul 2.30ptg..adeh =)) kalo papa tak call ajak gi nilai tadi, mmg aku tak bangun lagi nyer...tido besh giler..aku tak taw ar nape aku tak penah puas tido :((

td pagi cyg sms aku bgtaw die nak gi picnic ngan pemeli die kat gabai... tp tetibe sms aku ckp die x recommend aku gi sane =)) ade je benda die nk komen kan :)) aku ghisau sbnrnye die nk gi air terjun tuh.. sbb aritu kawan aku amper lemas sbb terjun dalam pusar air :( kitorg sumer igt die memain...ghupenyer bebetul...bile die dah tenggelam tuh, baghu kwn aku yg laki sorg ni gi selam tarik die... then 2-2 lemas blk :(( panic tul time tuh :-( tp nasib baik kitorg beramai2 sambung2 tangan gi tarik diorg... hadoila... kalo aku bgtaw cyg tuh, mesti die bising nyer :-s kate die pandai jaga diri ar ape ar.. tp tu exprnc aku... hurm..ape2 pun td aku lega sgt sbb die call aku ckp baru lepas mandi then nk blk umah dah #-o kalo ikutkan, air terjun ni satu masa dulu mmg feveret aku tempat aku lepak... dulu skit2 congkak...skit2 ulun yam.. skit2 gabai... skit2 tekala... tp lepas peristiwa kat gabai ngan lagi satu wat aku betul2 tobat xmo gi tempat camtu lepas insiden kat bkt ijau kat kedah tuh... kwn aku siap masuk sepital sbb lemas... die ckp kaki die sangkut kat dahan kayu kat dalam air..so die xleh naik atas...then kaki die kejang.. tu sbb die panic then terus telan air tuh byk2..hadoila... mcm2...yg penting aku besyukur sgt benda2 tuh bukan jadi kat aku...hohohoohoho.... kalo jadi kat aku, ntah la xtaw nk ckp ape dah....

arini xtaw ar jadi ke x nk gi nilai..tgg ar papa ajak lg skali jap lg :)) aku dok bz tgh edit blog aku nih nk bg cantek cam page org... wakakakka... sblm ni xde aku pedulik pun camne ghupe blog aku sbb pada aku ni diary idop aku jer.. tp skrg, sempena tawon baghu ni, aku tingin nk melangkah setapak gl kedepan dan share sumer benda ngan kawan2 aku..hohoohoh... well...thats it... nnt sambung lg... nk gi sambung carik layout cantek jap...

0 comments: