Saturday, October 16, 2010

twilight - edward = ward ward.. ok ke? wakakakka

Photobucket
tu har yg warna olen tuh.. bakal kucen mama..

Photobucket
adehla.. jgn sok tido kek umah papa camni dah la.. xde sape nk selamatkan do.. wakakka

Photobucket
nk geget boleh x :-w

Photobucket
ni gamba dia ngan adek beradek lain.. dia je pelik.. tp benar.. wakakkaka...

Photobucket
yg tengah tebongkang tu mak lain.. yg ujung sana adek beradek dak olen.. still takut2 laie.. tp diorg sumer sgt comel.. rasa nak picit2 je perot diorg #-o

Photobucket
hurm... muke seposen...

Photobucket

Photobucket
ekekkee.. nnt kalo ade rezeki nak amek kaler itam gak sekor wat kawan adek beradek.. kang sian dia sensorg dak kecik kat umah tu..

Photobucket
ni masa mula2 diorg kat umah kak tedi dulu... comel kan.. tp diorg jenis muka garang.. like mother la.. :))

Photobucket
ni mak diorg... nak amek mak kang, jenuh bergusti ngan bolang :( takut...

Photobucket

akak... den curik gamba ni dr blog akak.. jgn marah den eh =)) dah nama pun curik, so xmo bgtaw akak =)) btw lap u kak.. jaga anak den lek lok nah.. nnt den dtg amek ujung bulan nih... cyg akak :-*

2 comments:

ashie023 said...

cutenye ..alahai...nama edward pulak..aigooo...kan ada jadik vampire ni..heehheh

dEwIchEnta said...

dak ashie.. kalo dpt encem n lomentik cam lobet patinsen tu, vampire pun den xkisah do.. muahahahha... sgt teruja tgk dia.. tmbh2 dlm remember me.. twilight tu xyah cite la kan =))

lg pun kalo tgk dak olen tu, muka dia cam vampire pun ade skit.. sbb jenis muka dagu tajam.. hahhaha... tp jgn nnt suke geget2 org dah la :| tp kalo encem cam etwed td tu i tetap loike.. wakakakka