Saturday, July 04, 2009

moving to KL again...

officially, aku telah pindah kembali ke KL 1/7/09... brg ade yg x angkut abis lg... tp dah angkut skit2... tinggal nk kena angkut dgn lori jer brg besa2 tue... btw, welcome back to pantai dalam noreha.. hahahha... aku rase betuah sbb dapat beli umah ni.. dah lama aku idamkan tuk dok kat pantai hill park....finally... my dreamz comes true.. alhamdullillah... selain dr tue, aku amat rasa bersyukur sbb aku dpt tunaikan impian mama ngan papa tuk dok pantai dalam lagi skali... dan aku amat ebrharap diorg semakin gembira dan bahagia bila kitorg sekeluarga berpindah kat sini blk... dan aku jugak harap kedudukan kewangan aku akan semakin baik... sesungguhnya aku mmg tgh aktif mencarik keje baru... sbb aku ingin mencari kebahagian dan kedamaian hati.. kerana aku yakin kerja itu adalah suatu ibadah... kalo ati aku xikhlas kerja disitu, apakah iabadah aku sempurna?

demi allah aku xbahagia kerja ditempat skrg... aku xtaw nape ade manusia sekejam itu disana... tidak pernah menghargai dan menghormati keputusan dan perasaan org.. huuhu.. aku harap tuhan memaafkan dia...

dan aku... sentiasa mengharapkan kebahagiaan dan kegembiraan mama dan papa dan juga adek.. dan aku juga berharap kami sekeluarga akan semakin bahagia dan dirahmati allah...

tuhan... bantu aku kejalan mu... aku sering tersalah jalan memilih jalan yg menentang mu... bantulah aku tunjukkan jalan yg terbaik untuk aku, untuk keluargaku dan juga untuk semua... to mama and papa and adek... aa nak korang taw aa syg sgt ngan korg sbb korang nyawa aa yg buat aa terus berusaha bersungguh2, tekad dan kuat tuk berjaya dalam hidup dan menjadi org yg dihormati dan disegani...dan for cyg... thanks sbb selalu bg kata2 semangat disaat kite hampir mengalah... thanks jugak sbb slalu ada disamping kite bile kite perlukan awk... luv u and miss u so much... masa itu akan tiba...