Sunday, February 08, 2009

telenovela..

Giler ar citer nie..kalo aku seorg perempuan bergelar isteri..tak mungkin sanggup aku berkongsi kasih suami bersama wanita lain.. betapa besar pengorbanan die..aku ikut nanes tiap kali aku tgk citer nih :(( aku layan you tube tgk blk dari awal citer ni dr episode 1.. pergh... tetibe aku terbayang kalo aku ditempat alya..xmo aku carik pompuan lain suh kawen ngan laki aku semata2 tuk dapatkan zuriat... pastu nak dijadikan citer pompuan tuh lak leh jatuh cinta ngan laki kite lepas kawen.. sakit...sakit... tp sian gak kat reva..die terpaksa disebabkan keadaan.. :( hurm... aku xjemu2 layan citer nih... bekali2 aku ulang citer ni smp aku nk hafal dah sumer dialog die :)) wakakkaka...

macam biasa cinte indon...citer yg die buat mesti sesuai ngan lagu tema die.. kdg2 aku konpius..diorg wat lagu nih semata2 tuk masukkan dalam citer tuh ke atawpun diorg wat citer ni berdasarkan lagu nih...hurmmm...xkisahla..yg penting aku suka bangat sama dr dimas... aku xsuka krisna yg xreti wat pilihan n terlalu lembut ati..btw disebabkan citer ni x abis lagi, so aku no komen.. btw, meh layan lagu nih... besh woo... pasni wat citer suami utk istriku lak =))

Bersamamu kulewati
Lebih dari seribu malam
Bersamamu yang kumau
Namun kenyataannya tak sejalan

Tuhan bila masih ku diberi kesempatan
Izinkan aku untuk mencintanya
Namun bila waktuku telah habis dengannya
Biar cinta hidup s’kali ini saja

Tak sanggup bila harus jujur
Hidup tanpa hembusan nafasnya

Tuhan bila waktu dapat kuputar kembali
Sekali lagi untuk mencintanya
Namun bila waktuku telah habis dengannya
Biarkan cinta ini (biarkan cinta ini)
Hidup untuk sekali ini saja

1 comments:

Saidatulnissa Aina Umairah said...

rilerks ler.. sebenar yerk haku pun xsanggup nak konsi laki...