Friday, October 10, 2008

mY deaRie Luv

ape aku nk cite pasal die eh... first of all...aku bersyukur sgt tuhan dah makbulkan doa aku tuk bukak kan pintu hati die tuk sambung blaja.. thanks tuhan...aku suh die blaja, bukan tuk diri aku..sumpah...tp tuk diri die sendiri... aku nak die berjaya..sbb aku syg die sgt2..aku sedih bile tgk die keje susah2 dulu..tp gaji skit sgt...aku xmo die jadi cam org lain yg xde kelulusan keje pagi sampai malam...tp gaji ciput sgt..nk sara diri sendiri pun xlepas..aku bukan menghina..tp aku xmo die jadi camtu..tu aturan dunia..sapa yg pandai, dia di atas..sapa yg lemah, die dibawah... 1 dalam 1000 yg berjaya tanpa kelulusan..jadi, pada aku, kite kena berusaha tuk berjaya..kejayaan xkan datang begolek depan kite...pada aku..walaupun suatu ari nnt, die bukan ditakdirkan tuk aku, aku harap die berjaya dan xkan ade org yg akan pandang rendah pada die.. sbbnye, aku syg die sgt2.. aku nak sumer org bangga dengan die.. xkan ade org hina die sbb die tak berpelajaran..sumpah.. aku sayang die sgt... aku dah serahkan hidup aku kat die.. even kalo suatu ari nnt tuhan tarik kbhgn aku dgn die, aku redha...dan masa tu, aku harap die blh terus berjalan dan terus berlari dengan gagah dan berani dengan kelulusan yg die ade :) sbb demi tuhan, aku syg die sgt2...

fairus.. org yg hadir dalam hidup aku 2 thn lepas... org yg mengubah hidup aku.. org yg memberi kembali sinar baru dalam hidup aku... org yg datang dalam hidup aku dan mengikis sikit demi sedikit kenangan dan kisah silam aku dr memori aku... org yg paling berharga dan bermakna dalam hidup aku skrg... org yg hadir dalam hidup aku skrg ytg memberi kebahagiaan dan kedukaan dalam hidup aku.. org yg aku serahkan segala2nya kat die pertama kali dalam hidup aku..huhuhuhu...dan kerana itu..dan sebab itu.. dan semua itu adalah kerana aku syg dan cintakan die.. thanks tuhan sbb temukan aku ngan die.. aku bersyukur sgt... walaupun byk kedukaan, tp demi allah aku bahagia dengan die..moga dia cinta terakhir aku..

2 comments:

<< s| teD| yanG GOmuK >> said...

peross.. i lapp u too!! muashhh

dEwIchEnta said...

hep :-w hamboi :-w dak mucuk nk letak mane :-"